سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لمینت دندان به چه چیزی بستگی دارد

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چند مدل جا مسواکی داریم

    نظر

جامسواکی یا جا مسواک مکانی برای نگهداری مسواک شما است و به آن جا مسواک می گویند و در انواع و اندازه های مختلفی وجود دارد.بدون شک دلیل اصلی استفاده از جا مسواک تمیز نگه داشتن مسواک است. جا مسواک از ورود میکروب به مسواک جلوگیری می کند و این مشکل ارتباط مستقیمی با سلامت دهان و دندان دارد و اگر مسواک مورد استفاده ما آلوده باشد قطعا می تواند سلامت دهان، دندان ها و سلامت کلی را به خطر بیندازد.



چند مدل جا مسواکی داریم



جا مسواک شیشه ای


شیشه به دلیل سطح صاف و غیر متخلخل خود، کثیفی و زباله را جذب نمی کند و نگهداری و تمیز کردن آن را آسان می کند. نمونه های واضح زامسکی شیشه ای نیازی به هماهنگی و تطبیق با تم های رنگی دیگر ندارند، اما مدل های رنگی نیز در بازار یافت می شود.


نگه دارنده مسواک فولادی


فولاد ضد زنگ یک ماده محبوب در طراحی داخلی است. این ماده بادوام و بهداشتی است و به راحتی تمیز می شود و به خوبی با اکثر پوشش های داخلی ترکیب می شود. جامسواکی‌های فولادی مانند نمونه‌های پلاستیکی خود در برابر ضربه و شکستگی مقاوم هستند و برای خانواده‌هایی با کودکان خردسال ایده‌آل هستند.


جای مسواک سرامیکی


سرامیک پرمصرف ترین ماده برای ساخت جامسواکی است. این یک ماده بهداشتی است که میکروب و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند، به راحتی تمیز می شود و در برابر رطوبت مقاوم است، انواع مختلفی در بازار وجود دارد.


جای مسواک پلاستیکی


یکی از مزایای جامسوایکی های پلاستیکی این است که ضد ضربه، سبک وزن و ارزان هستند. از طرفی این نوع مربا واکس ها عموماً دارای طیف رنگی وسیع تری نسبت به سایر مربا واکس ها هستند. امکان تولید مدل های رنگی شفاف از دیگر مزایای استفاده از پلاستیک برای ایجاد لوازم حمام است.


راهنمای خرید جای مسواک

انواع جا مسواک

اکثر مسواک ها از پلاستیک ساخته شده اند که در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و شکسته و ترک نمی خورد اما در هنگام خرید باید به کیفیت جنس بدنه توجه کرد و برای محافظت از مسواک مدل محکمی انتخاب کرد.