سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لمینت دندان به چه چیزی بستگی دارد

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چگونه از لمینت متحرک دندان مراقبت کنید

    نظر

نصب لمینت فقط توسط متخصصین زیبایی دندان انجام می شود و اگر در تهران ی اشهرستان هستید می توانید با مراجعه به کلینیک دنیا به بهترین متخصص زیبایی دندان  مراجعه کنید. در صورت موافقت، کارشناسان ما با کمک بهترین تجهیزات و دستیاران مجرب، ونیرهای لمینت را نصب خواهند کرد. اگر در این مورد سوالی دارید، کافیست سوالات خود را با ما در میان بگذارید اگر میخواهید لمینت دندان شما چند برابر  عمر نماید، حتما این وبلاگ  را بخوانید

 

 

چگونه از لمینت متحرک دندان مراقبت کنید

 

 

 

چگونه از لمینت دندان مراقبت کنید :

 

برای حفظ سلامت لمینت ثبات یا خرید لمینت متحرک دندان هایتان باید چند نکته را رعایت کنید. عادات غذایی خود را اصلاح کنید و از مصرف زیاد غذاهای حاوی نشاسته مانند نان و سیب زمینی خودداری کنید. از نوشیدنی هایی که برای دندان های شما مضر هستند خودداری کنید از مصرف زیاد نوشیدنی های الکلی و قهوه که می تواند روی رنگ لمینت تاثیر بگذارد خودداری کنید. استفاده از مسواک بعد از نوشیدن نوشیدنی های رنگی و مضر استفاده منظم از مسواک و نخ دندان برای حفظ بهداشت دهان غذاهای سفت مانند دانه ها و مغزها را نپاشید و غذاهای سفت مانند ته دیگ را نجوید.

 

 

 

 

 

از خوردن غذاها و نوشیدنی های تیره دوری کنید:

 

سس قرمز، توت فرنگی، نوشابه، قهوه، چای و نوشیدنی های الکلی از علل شایع ایجاد لکه روی سطح دندان ها هستند. لمینت مشابه مینای دندان نیست و کمتر در معرض لک است، اما استفاده مداوم و زیاد از این غذاها و نوشیدنی ها می تواند روی رنگ لمینت تاثیر بگذارد. این به این معنی است که استفاده از این موارد را به حداقل برسانید، یا اگر از آنها استفاده می کنید، باید به طور جدی تری بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمایید.

 

 

قیمت لمینت دندان به چه چیزی بستگی دارد

 


قیمت لمینت دندان به چه چیزی بستگی دارد :


نوع و کیفیت مواد اولیه: برندهای مختلف لمینت ها را با کیفیت و قیمت متفاوت عرضه می کنند. بنابراین، هزینه نهایی لمینت از جمله به نوع، کیفیت و برند لمینت انتخابی بستگی دارد.

تخصص دندانپزشک: تخصص و تجربه دندانپزشک نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی لمینت دندان است.

تعداد دندان های کاندید لمینت: تعداد دندان هایی که باید لمینت شوند در تعیین هزینه نهایی موثر است. لمینت معمولاً روی 8 دندان جلویی انجام می شود.

علاوه بر موارد فوق، هزینه های آزمایشگاهی نیز بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد. با توجه به موارد فوق، نمی توان دقیقاً گفت که لمینت چقدر هزینه دارد

 

 

 

 

 

جمع بندی :

 

از لمینت دندان می توان برای ترمیم دندان ها استفاده کرد.این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار دندانپزشکان قرار می دهند و به راحتی می توانید در هنگام مراجعه به دندانپزشک لبخندی زیبا داشته باشید. گاهی اوقات دندان ها به درستی مراقبت نمی شوند که می تواند منجر به آسیب یا پلاک شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از لمینت ها، افراد زیادی به استفاده از این روش ها برای ترمیم ترغیب شده اند. استفاده از لمینت های سرامیکی یکی از روش هایی است که به افراد برای بازگرداندن فرم دندان های خود توصیه می شود که به آنها این امکان را می دهد تا اعتماد به نفسی را که در اثر شکل نامناسب دندان از بین رفته است، به دست آورند.